PHOENIX Launch
Když na český trh vyrazil nový model nákladního automobilu TATRA PHOENIX, nemohli jsme u toho chybět. Postarali jsme se o komplexní launch a svědomitě seznámili s novým vozem veřejnost, novináře i prodejce.
Když na český trh vyrazil nový model nákladního automobilu TATRA PHOENIX, nemohli jsme u toho chybět. Postarali jsme se o komplexní launch a svědomitě seznámili s novým vozem veřejnost, novináře i prodejce.
V rámci ATL kampaně jsme navrhli a realizovali i dynamickou microsite. Ta fungovala nejdříve jako teaser s odpočítáváním do oficiálního odhalení vozu. Po představení zde zájemci mohli najít všechny dostupné informace, nakonfigurovat si svou vlastní TATRU a objednat se na zkušební jízdu.
TATRU PHOENIX jsme slavnostně představili novinářům i odborné veřejnosti z celého světa. A to v rámci několika eventů, které jsme kompletně zorganizovali.
Odhalení vozu proběhlo v Technickém muzeu v Kopřivnici, na kopřivnickém polygonu si účastníci eventů mohli vůz osobně vyzkoušet během testovacích jízd. V rámci akce jsme se též podíleli na akvizici prodejců.
Pro prodejce vozů TATRA PHOENIX jsme zorganizovali produktová školení, připravili a vyrobili jsme veškeré školicí materiály. Součástí produktového školení byly opět testovací jízdy na kopřivnickém polygonu.
Pro všechny prodejce vozů TATRA (tj. nejen modelu PHOENIX) jsme ve spolupráci s klientem vyvinuli tzv. TATRA Dealer Portal - online řešení pro řízení vztahů se zákazníky, komunikační nástroj mezi společností TATRA a dealerskou sítí.
Organizace školení pro prodejce včetně přípravy a zajištění všech školicích materiálů
Organizace testovacích jízd pro prodejce
Portál pro prodejce vozů TATRA, Motivační nástroj, CRM systém pro správu kontaktů