LHMS: Servis na dotek

Servis na dotek

Mobilní aplikaci Škoda Service jsme vybavili komplexní komunikační kampaní.

Idea

První, kdo se přes aplikaci dostane do autorizovaného servisu Škoda, je váš ukazováček! Gigantickým prstem jsme proto polechtali a rozesmáli servisního technika jak v klíčových vizuálech, tak ve spotu.

Uživatelské cíle

Jistota na cestách. S aplikací Škoda Service mají majitelé vozů Škoda vždy po ruce první rady v případě nouze a další praktické tipy.

Cíle klienta

Zvýšení povědomí o aplikaci a její rozšíření na všech trzích automobilky. Na koncové zákazníky cílíme primárně prostřednictvím dealerské sítě Škoda.

Spot

Pro spot jsme si od Aloise Nebela vypůjčili techniku rotoskopie – překreslili jsme na 270 oken z natočeného materiálu! O nápad, scénář i režii se postaral Štěpán Zálešák.

01 Storyboard

02 Making Of

03 Film

04 Rotoskopie

Komunikace
v showroomech

  • Leták pro koncové zákazníky
  • Závěsky a stínítka do vystavených vozů
  • Spot

V showroomech Škoda číhá náš Servis na dotek na návštěvníky prakticky všude. Ve formě klasických POS materiálů či v podobě spotu na TV obrazovkách.

Spot jsme navíc doplnili o flash animaci, která má za úkol jednoduše a rychle představit hlavní funkce aplikace Škoda Service.

Komunikace online

  • direct e-mail pro koncové zákazníky
  • internetové bannery
  • Spot

Pro dealery Škoda jsme připravili také sadu internetových bannerů, které mohou umístit na svých webech. Samozřejmostí je elektronický direct mail pro přímé oslovení zákazníků.