Komunikační centrum

Pro automobilku ŠKODA jsme vybudovali a 20 let provozovali komunikační centrum, které čelilo otázkám zákazníků z celého světa.

 

22 000

dotazů e-mailem ročně
info@skoda-info.cz

17 000

příchozích hovorů ročně
800 600 000

15 000

odchozích hovorů ročně

6 000

dotazů na chatu ročně
www.skoda-auto.cz

NA CO SE NÁS
PTÁTE?

Naše multikanálové komunikační centrum řeší prodejní i servisní dotazy zákazníků z celého světa. Kromě obvyklých dotazů poskytujeme také informace k právě probíhajícím marketingovým kampaním ŠKODA AUTO.

  • Prodej nových vozů
  • Prodej ojetých vozů
  • Poprodejní služby (servis)
  • Škoda E-shop
  • Objednávka tištěných katalogů
  • Objednávka newsletterů
  • Zprostředkování předváděcích jízd (cca 5 000 ročně)

Zázemí

Tým technických redaktorů

Operátorům komunikačního centra je k dispozici tým technických redaktorů, kteří se perfektně vyznají v produktech ŠKODA a umějí zodpovědět veškeré (nejen) technické dotazy zákazníků.

Napojení na crm systém Škoda

Komunikační centrum je zároveň napojené na CRM systémy ŠKODA. Díky tomu může operátor například naplánovat zájemci předváděcí jízdu u vybraného autorizovaného partnera ŠKODA.